1. Kaubavalik

Esilehel on välja toodud kõige paremad pakkumised. Vasakult menüüst saate valida Teile vajaliku kaubagrupi. Samuti saate ülevalt nurgast teostada otsingut. Selleks, et teieni tuua kaup parimate hindadega, ostame kaupa sisse erinevatest ladudest üle Euroopa. Meie partneriteks on samuti mitmed Eesti ettevõtted.

Kui te leidsite teid huvitava kauba ja hind sobib teile, siis Te võite asetada kauba ostukorvi, vajutades nuppu "Osta kohe". Seejärel, võite edasi valida kaupa. Kui te olete kaubavaliku lõpetanud, siis vajutage paremal üleval nuppu "OSTUKORV"

2. Registreerumine

Te ei pea registreerima ennast, et osta kaupu. Tehke seda, kui te soovite jälgida oma tellimusi ja saada hinnaalandust. Kui te olete esimest korda tellimas, siis peale "Ostukorvi"-s nupu "EDASI" vajutamist, palutakse teil sisestada oma e-maili aadress, peale seda ka nimi ja tarne aadress. Seejärel vajutage REGISTREERUN. Seejärel JÄRGMINE

Juhul, kui te olete juba eelnevalt registreerunud, siis seda protseduuri ei ole vaja uuesti teha, lihtsalt logige sisse oma kasutaja emailiga ja parooliga.

3. Tarneviisi valik

Valige teile sobiv tarneviis. Kuna meie tarnijateks on erinevad firmad üle Eesti ja Euroopa, siis võib tarneaeg varieeruda 1 (Eesti) kuni 14 päevani (Saksamaa muud Euroopa laod). Kuid igal juhul, anname me teile teada, millal kaup saabub. Kinkekaartide puhul valige tarneviisiks kindlasti "KINKEKAART"

4. Makseviis

Valige teile sobiv makseviis. Kõige mugavam on kasutada PANGALINK-i. Pangalingi teenust teostab meile Swedbank, see on turvaline ja lihtne. Pangaülekande puhul, tuleb teie emailile tellimuse kinnitus, mille eest saate tasuda oma pangast ülekandega. Samuti saate te tasuda PAYPAL kontot kasutades. Juhime tähelepanu asjaolule, et PAYPAL-ga ei saa tasuda iTunes kinkekaartide eest. Kõik maksed PAYPAL-ga mis on tehtud kinkekaartide eest, me tagastame teie PAYPAL kontole ja jääme ootama teie pangaülekannet.

5. Kauba transport

Kauba transport toimub reeglina peale arve tasumist. Ettemaksuta tarnime kaupa mille väärtus on väiksem kui 200 EUR. Kallima ja mitte laokauba puhul on meil õigus küsida ettemaksu kuni 100%.

6. Tellimuse täitmine

Tellimuse täitmise asjaoludest teavitame teid automaatsete emailidega.

7. Garantii

Kõikidele toodetele kehtib aastane tootja poolne garantii, kui ei ole märgitud kauba kirjelduses teisiti.

8. Pretensiooni esitamise õigus

Tarbijale (eraisikule) kehtib VÕS ettenähtud 2 aastane pretensiooni esitamise tähtaeg.

Pretensioone ja avaldusi saate te esitada emailiga: info@ishop.ee või saata iShop.ee, Pargi 27, Jõhvi

NB! Kui teil on küsimusi helistage palun 5121295, oleme meeleldi valmis teid juhendama ja konsulteerima. Täname teie usalduse eest


Enim müüdud

Arvustused ( 9 ) RSS
(5,0/5)

Autor: Tatjana,
väga usaldusväärne e-pood, soovitan
22-02-2017
Autor: Linda,
Väga meeldiv sõbralik ja abivalmis teenindus
22-02-2017
Autor: Rainer,
Kiire ja mugav
17-02-2017

Eripakkumised

Külasta Ishop.ee kauplust ShopMania lehel