Suurem osa kaupa tarnitakse 1-7 tp jooksul. Kui kaup on olemas Baltikumi laos, siis kaup saabub 1-3 tp jooksul.

Juhime tähelepanu, et erikonfiguratsiooniga arvutite tarneaeg on 2-4 tp pikem, kuna arvuti valmistatakse eritellimuse alusel.

Tarbijal (Eraisikul) on õigus 14 päeva jooksul alates kauba kättetoimetamise päevast taganeda ostu-müügi lepingust, kaup tagastada ja saada tasutud raha tagasi kui kaup on ostetud kasutades elektroonilisi sidekanaleid, kui kaup on kättetoimetatud postiga või kulleriga ja kasutamata, samuti taganeda järelmaksulepingust (kui kaup on ostetud järelmaksuga). Ostetud kaup tuleb tagastada 14 päeva jooksul.

Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui tellitud kaup on valmistatud tarbija isiklikke vajadusi arvestades või tarbija esitatud tingimuste kohaselt. Tagastada ei saa ka audio- ja videosalvestisi (videod, CD-d jne) või arvutitarkvara, mille ümbris on avatud, või mis on allalaetud interneti leheküljelt ning tagastada ei saa seadmeid, mis on aktiveeritud

Erikonfiguratsiooniga arvuteid, mis on valmistatud valmistatud tarbija isiklikke vajadusi arvestades ei saa tagastada.

Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning see peab olema originaalpakendis. Kui kaup on ostetud kampaania korras, kus kaubale on lisatud veel mõni toode, peab ostja tagastama kogu komplekti.

Klient kannab toote tagastamisega seotud kulutused kuni 10EUR ulatuses. Raha kanname tagastatud toote eest tagasi Teie arveldusarvele 14 päeva jooksul alates lepingust ülesütlemsise kirjaliku teate jõudmisest meieni.

Taganemisõiguse kasutamiseks peate te tootepakendi avama ettevaatlikult seda kahjustamata. Kui seda ei saa lõhkumata, rikkumata avada, ei vastuta te rikutud pakendi eest.
Kauba tagastamise kord

Kauba tagastamiseks tuleb saata e-kiri aadressil info@ishop.ee Kirjas peab olema järgmine info: tagastatav kaup, tellimuse või arve number ning arveldusarve number ja nimi kuhu raha tagasi kanda.

Kauba eest tasutud summa tagastatakse ostja arveldusarvele viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul avalduse jõudmisest meieni.

Pretensioonid

Ostjal on õigus lepingutingimustele mittevastava kauba puhul, mis ei vasta pakutud näidisele või on puudustega, esitada kaebus ning kaup tagastada. Puudusega kauba puhul on tarbijal õigus esitada müüjale kaebus kahe aasta jooksul alates kauba üleandmise päevast. Kaebus tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest.

Defektse toote puhul peab tootel alles olema seerianumber (kui see algselt seal oli).

E-poest ostetud kaupade või teenustega seotud kaebused tuleb edastada e-posti aadressile: info@ishop.ee

Kauba võib tagastada või hoooldusesse saata aadressile: SMARTPOST - NARVA ASTRI - 5121295


Puudusega kauba korral on tarbijal õigus:

1. Nõuda esmalt kauba tasuta parandamist või selle asendamist uue kaubaga.

2. Nõuda ostuhinna alandamist või lepingust taganemist, juhul kui:

a. müüjal ei ole võimalik kaupa parandada või asendada,
b. Kui parandamine ebaõnnestub
c. müüja ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, (1 kuu)
d. kauba parandamise või asendamisega on tarbijale tekitatud põhjendamatuid
ebamugavusi.

Müüja ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud kauba otstarbele mittevastava kasutamise, hooldamise või rikkumise tõttu.

MÜÜJA ÕIGUSED
Kõik pildid on illustratiivse tähendusega. Hinnad võivad muutuda ette teatamiseta.


Enim müüdud

Arvustused ( 9 ) RSS
(5,0/5)

Autor: Tatjana,
väga usaldusväärne e-pood, soovitan
22-02-2017
Autor: Linda,
Väga meeldiv sõbralik ja abivalmis teenindus
22-02-2017
Autor: Rainer,
Kiire ja mugav
17-02-2017

Eripakkumised

Külasta Ishop.ee kauplust ShopMania lehel