1. Üldtingimused, ulatuvus ja kehtivus

1.1. Tingimused kehtivad kõigi isikute ja iShop.ee omanik iShop.ee OÜ asukohaga Narva mnt. 5 Tallinn, Eesti (edaspidi iShop) vahendusel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad iShop.ee vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.3. iShop.ee on õigustatud tulenevalt oma arengust ning parema ja turvalisema kasutamise huvides käesolevaid tingimusi ja hinnakirja muutma ning täiendama. Tingimuste ning hinnakirja muudatustest ja täiendustest teatatakse internetilehekülje www.iShop.ee kaudu ning tingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad alates muudatuse või täienduse avaldamisest internetileheküljel iShop.ee.

2. Hinnad

2.1. iShop.ee hinnad kehtivad arve tasumise tähtaja jooksul.

2.2. Kõik hinnad on EURO-DES ja sisaldavad käibemaksu 20%. Kauplus võtab vastu tasu ainult EUR-odes. Informatsiooniks saab klient kuvada ka hindasid USA dollarites

2.3. Ostetud toodetele lisandub transpordihind (v.a. eripakkumised), mis arvutatakse tootelehel ja Teie ostukorvis.

3. Ostukorv ja tellimuse sooritamine

3.1 Teie ostukorv luuakse hetkel, kui olete vajutanud  “Lisa toode”.

3.2. Ostukorvis olevate toodete arvu võite muuta lahtris „Kogus“. Tellimuse vormistamiseks vajutage nupule "TELLIN" ning Teid suunatakse tellimuse kinnitamise leheküljele.

4. Tellimuse eest tasumine

Toodete eest on võimalik tasuda:

  1. Swedbank, LHV internetipanga kaudu
  2. Pangaülekandega arve alusel
  3. Kauba kättesaamisel sularahas/kaardiga
  4. Järelmaksuga
  5. Maksekaardiga (Deebet-, krediitkaart)

5. Tellimuse Tarnimine

Suurem osa kaupa tarnitakse 2-7 tp jooksul. Kui kaup on olemas Baltikumi laos, siis kaup saabub 1-3 tp jooksul.

Juhime tähelepanu, et erikonfiguratsiooniga arvutite tarneaeg on varieeruub, kuna arvuti valmistatakse eritellimuse alusel. Maksimaalne tarneaeg on kuni 7 nädalat

6. Tagastusõigus

Tarbijal (Eraisikul) on õigus 14 päeva jooksul alates kauba kättetoimetamise päevast taganeda ostu-müügi lepingust, kaup tagastada ja saada tasutud raha tagasi kui kaup on ostetud kasutades elektroonilisi sidekanaleid, kui kaup on kättetoimetatud postiga või kulleriga ja kasutamata, samuti taganeda järelmaksulepingust (kui kaup on ostetud järelmaksuga). Ostetud kaup tuleb tagastada 14 päeva jooksul.

Tellimusest taganemise korral, tagastatakse Teile ostu eest tasutud summa (koos transpordimaksumusega) Teie pangakontole esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul arvates tellimusest taganemise kohta teate saamisest.

Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui tellitud kaup on valmistatud tarbija isiklikke vajadusi arvestades või tarbija esitatud tingimuste kohaselt. Tagastada ei saa ka audio- ja videosalvestisi (videod, CD-d jne) või arvutitarkvara, mille ümbris on avatud, või mis on allalaetud interneti leheküljelt ning tagastada ei saa seadmeid, mis on aktiveeritud

Erikonfiguratsiooniga arvuteid, mis on valmistatud tarbija soovitud erikonfiguratsiooni alusel, ei saa tagastada.

Klient kannab toote tagastamisega seotud kulutused.

Palume tootepakendit avada ettevaatlikult seda kahjustamata. Kui seda ei saa lõhkumata, rikkumata avada, ei vastuta te rikutud pakendi eest.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Kui kaup on ostetud kampaania korras, kus kaubale on lisatud veel mõni toode, peab ostja tagastama kogu komplekti.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab SIIT

7. Pretensioonid

Ostjal on õigus lepingutingimustele mittevastava kauba puhul, mis ei vasta pakutud näidisele või on puudustega, esitada kaebus. Puudusega kauba puhul on tarbijal õigus esitada müüjale kaebus kahe aasta jooksul alates kauba üleandmise päevast. Kaebus tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest.

Defektse toote puhul peab tootel alles olema seerianumber (kui see algselt seal oli).

Kauba hooldusesse saatmiseks tuleb täita vorm, mille leiab SIIT


Kauba võib tagastada või hoooldusesse saata aadressile: SMARTPOST - JOHVI GROSSI - 5121295 voi kulleriga iShop.ee OU, Pargi 27, 41537, Johvi


Puudusega kauba korral on tarbijal õigus:

1. Nõuda esmalt kauba tasuta parandamist või selle asendamist uue kaubaga.

2. Nõuda ostuhinna alandamist või lepingust taganemist, juhul kui:

a. müüjal ei ole võimalik kaupa parandada või asendada,
b. Kui parandamine ebaõnnestub
c. müüja ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, (1 kuu)
d. kauba parandamise või asendamisega on tarbijale tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

Müüja ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud kauba otstarbele mittevastava kasutamise, hooldamise või rikkumise tõttu.

Kõik pildid on illustratiivse tähendusega. Hinnad võivad muutuda ette teatamiseta.

8. iPhone kasutamise ja säilitamise eritingimused

Vastavalt iPhone ́i kasutusjuhendile, on seade mõeldud kasutamiseks temperatuurivahemikus 0° kuni 35°C (32° kuni 95° F) ja säilitamiseks temperatuurivahemikus -20° kuni 45° C (-4° kuni 113° F). Kasutusjuhendi kohaselt võib iPhone saada viga ja aku eluiga võib lüheneda kui seda kasutatakse või säilitatakse väljaspool eelpool toodud temperatuurivahemikke


Enim müüdud

Arvustused ( 9 ) RSS
(5,0/5)

Autor: Tatjana,
väga usaldusväärne e-pood, soovitan
22-02-2017
Autor: Linda,
Väga meeldiv sõbralik ja abivalmis teenindus
22-02-2017
Autor: Rainer,
Kiire ja mugav
17-02-2017

Eripakkumised

Külasta Ishop.ee kauplust ShopMania lehel